dieta reklama internet zabawa hobby dzieci          dieta reklama internet zabawa hobby dzieci

piątek, 30 września 2011

Teksty zaproszeń na osiemnastkę 2

 

 Teksty zaproszeń na osiemnastkę



Zaproszenie na 18-tkę - nr 6

  • Najwyższy już czas! Wkrótce kończę 18 lat i moje wejście w dorosłość chcę hucznie oblać! Nie może Cię zabraknąć – szykuje się niezła impreza! Zapraszam dnia ……………………… do ……………………………. Wstęp od godziny ………….. Do zobaczenia na miejscu!

 

Zaproszenie na 18-tkę - nr 7

  • Poważne nadejść mają dla mnie dni, w dorosłość wchodzę, odpowiedzialny mam być… Ale ten jeden raz mnie nie zbawi - zabawmy się w imię moich 18 urodzin! Dnia …………….. o godzinie ………………. Rozpoczyna się osiemnastkowa impreza w ……………………………………. (adres). Zapraszam bardzo serdecznie!

 

Zaproszenie na 18-tkę - nr 8

  • Moje 18 urodziny. Aby były rzeczywiście specjalne urządzam imprezę! Szykuje się wyśmienita zabawa przy dobrej muzyce! Nie może Cię zabraknąć dnia ……………………………. w ………………………… (adres). Startujemy o godzinie ……….

 

Zaproszenie na 18-tkę - nr 9

  • Z okazji tak poważnego wieku, w jaki mam zaszczyt wejść , urządzam kameralne przyjęcie. Chciałabym bardzo móc Cię ugościć i wspólnie oblać moje 18-te urodziny. Zabawa odbędzie się dnia ……………………… o godzinie …………………… w …………………… (adres)

 

Zaproszenie na 18-tkę - nr 10

  • Czas najwyższy zacząć świętowanie – wybiła dla mnie liczba magiczna - 18! Zapraszam serdecznie na godzinę …………. do …………………………………. (adres). Obecność obowiązkowa, a zabawa będzie stuprocentowa!



Zapraszamy do zapisania się na nasz newsletter,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz